Kategorie produktů

Rady při nákupu

Zde jsme pro vás připravili odpovědi na nejčastěji kladené otázky. Sekce je rozdělena na odpovědi týkající se rad k nákupu a na obecné dotazy.

 

 

1. Je nutná registrace u jednorázového nákupu, popř. i u opakovaného nákupu?

K Vašemu nákupu v e-shopu, ať už se jedná o jednorázový nákup či opakovaný, není potřeba žádné registrace. Pokud byste se rozhodli pro registraci, nemusíte se obávat, že Vám automaticky budeme zasílat marketingové informace. O tom, zdali od nás obchodní nabídky budete odebírat, rozhodujete výhradně sami před dokončením objednávky, a to bez ohledu na to, zda jste nebo nejste registrováni. Ujišťujeme Vás, že bezvýhradně dodržujeme Zákon o ochraně osobních údajů a Vaše registrační údaje jsou u nás v bezpečí. Registrace je výhodná především pro sledování objednávek přímo ve Vašem účtu, kde zůstávají bezpečně uloženy. Pokud byste však do 1 roku od registrace neprovedli žádnou objednávku, budou po této lhůtě smazány. Ovšem i neregistrovaní zákazníci od nás dostanou kompletní komunikační servis o průběhu objednávky od objednání až po expedici zboží. Základní výhoda v registraci je při opakovaných nákupech, kdy nemusíte opakovaně vyplňovat své dodací údaje.

 

 

2. Jaké výhody plynou z registrace?

Jako registrovaný zákazník máte řadu výhod:
  • Vaše objednávky jsou uloženy ve Vašem uživatelském účtě, jsou Vám tak kdykoliv k dispozici
  • můžete zjistit, jaké zboží jste již zakoupili a případně si k němu doobjednat další zboží, popř. příslušenství
  • máte možnost dostávat e-mail s našimi novinkami, připravovanými akcemi, slevami, výprodeji, atd.
  • v případě námi vyhlášených akcí máte možnost získat další slevy nebo dárky zdarma

 

 


3. Jak si mohu objednat?

Pohodlně pomocí ikony košík nebo tlačítkem "Do košíku", popř. telefonicky. Přidáním zboží do košíku ještě nic neobjednáváte, protože slouží pouze jako schránka na zboží, které vás zajímá. Později ho, v případě potřeby, můžete z košíku odstranit nebo změnit počet kusů.
 

 

4. Jak nakupovat?

Nakupovat můžete jako registrovaný i neregistrovaný zákazník. Po vložení zboží do košíku provedete objednávku zboží stisknutím tlačítka "Do košíku" nebo můžete rovnou přejít do nákupního košíku kliknutím na tlačítko „Nákupní košík“ vpravo nahoře.

Nákup se skládá ze čtyř kroků:
  • v prvním kroku si vyberete způsob platby a formu dodání zboží, případně nám můžete napsat poznámku k objednávce
  • ve druhém kroku vyplníte své kontaktní údaje, kde Vám máme zboží doručit
  • ve třetím kroku zkontrolujete správnost všech zadaných údajů
  • potvrdíte objednávku
Tímto dojde k uložení a odeslání objednávky. Po odeslání objednávky Vám bude odeslán automaticky vygenerovaný e-mail s potvrzením o přijetí objednávky (jedná se o informativní zprávu). Poté vyčkejte na další e-mail, ve kterém Vás potvrdíme skladovou dostupnost zboží. Právě z tohoto důvodu je vhodné vyčkat s platbou až na potvrzení objednávky. Po jejím zpracování Vám pošleme potvrzení o dostupnosti zboží a žádost o uhrazení částky, jedná-li se o platbu příkazem k převodu. U platby na dobírku Vám zboží, které máme skladem, okamžitě odesíláme do druhého pracovního dne. Při platbě, prosíme, uveďte variabilní symbol = číslo objednávky pro rychlejší identifikaci platby. Další e-mail, který od nás obdržíte, je informace o přijetí platby a odeslání zásilky.

 

 

Obecné dotazy

Níže najdete často kladené dotazy a k nim příslušné odpovědi. V případě, že nenajdete odpověď na Vaši otázku, prosím kontaktujte nás. Rádi Vám pomůžeme k úspěšnému nákupu a plné spokojenosti. Přejeme Vám příjemný výběr a nakupování.

1. Na co nezapomenout při objednávce:
  • prosíme, vždy zkontrolujte, zda jste správně vybrali požadovaný výrobek, množství a v neposlední řadě vyplnili své osobní údaje
  • pečlivě vyplňte údaje především v případě, kdy se Vaše fakturační adresa liší od adresy dodací
  • při platbě převodem z účtu vždy vyčkejte na výzvu k platbě
  • při osobním odběru vždy vyčkejte na výzvu k vyzvednutí

 

 


2. Jak je to s dopravou?
Doručujeme zboží po celé ČR a SR. Na výběr nabízíme tři přepravní společnosti:
  • PPL - doručení na adresu k zákazníkovi nebo do výdejních míst PPL Parcelshop a PPL Parcelbox
  • PPL - doručení na adresu k zákazníkovi na území SR
  • Česká Pošta - doručení na adresu nebo pobočku České Pošty, kde je možné ji následně vyzvednout zákazníkem
  • DPD - doručení na adresu k zákazníkovi

 

 

3. Kdy můžu očekávat zásilku?

Veškeré objednávky se snažíme vyřídit v co nejkratší možné době. To znamená, máme-li zboží skladem, odesíláme nejpozději do druhého pracovního dne od přijetí platby na náš účet nebo u platby na dobírku do druhého pracovního dne po přijetí objednávky.

Zásilky odesíláme přepravní službou PPL, DPD nebo Českou Poštou podle toho, kterou službu si zákazník sám vybral. U těchto dopravců je nejčastější dodací lhůta do druhého pracovního dne od data podání přímo na adresu zákazníka. Pokud jste při objednání vyplnili správně Vaši e-mailovou adresu společně se svým telefonním číslem, obdržíte před dodáním od přepravců informativní zprávu o termínu doručení.

U České Pošty - Balík na poštu, Balíkovny a PPL CZ SMART je balík obvykle doručen na vybrané výdejní místo rovněž do druhého pracovního dne po podání. Poté následuje osobní vyzvednutí zákazníkem, kdy k tomu bude kurýrní společností vyzván.

Stane-li se Vám, že balík nedorazí do 3 pracovních dnů, obraťte se, prosíme, na Vámi vybranou přepravní službu. Podle zaslaného sledovacího čísla balíčku snadno zjistíte, kde se Vaše zásilka nachází. Sledovat balík můžete také elektronicky ihned po podání zásilky Vámi vybrané přepravní společnosti na adrese:

 

4. Upřednostňujete osobní odběr?

Ano, ve Frýdku-Místku máme výdejní místo pro osobní odběry. Více informací najdete: Kontakty - osobní odběr.

 

5. Co mám dělat, pokud jsem v nabídce Vašeho e-shopu nenalezl hledané zboží?

Pokud jste v naší nabídce nenašli hledaný produkt, obraťte se s dotazem přes poptávkový formulář.

 

6. Můžu vrátit zboží bez udání důvodu?

Kupující má právo podle §53 ods. 7 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zásilky, a to písemně buď na sídlo společnosti nebo elektronickou cestou na adresu: [email protected]. Na vrácení zboží ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu má zákazník právo vždy, pokud kupuje věc přes internet. Vrátit bez udání důvodu lze nové zboží, ideálně v původním obalu. Zboží zasílá odběratel na vlastní náklady doporučeně na adresu dodavatele. Poté jsou mu vráceny peníze za zboží včetně poštovného, uhrazeného v rámci objednávky. Pro urychlení procesu doporučujeme přiložit vyplněný Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, který lze stáhnout v Obchodních podmínkách (odkaz na stažení je na konci OP).

 

7. Jak můžu vyřídit reklamaci?
Na veškeré námi nabízené zboží se vztahuje záruka 24 měsíců (spotřebitel) nebo 12 měsíců (podnikatel), pokud výrobce nestanovil jinak. Pro podrobné informace klikněte, prosíme, na tento odkaz: zde.

Postup při reklamaci :
Informujte nás o reklamaci e-mailem.

Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu, popř. po dohodě na adresu autorizovaného servisu.

Do zásilky uveďte důvod reklamace, ideálně podrobný popis závady, variabilní symbol své objednávky a přiložte doklad o koupi, který je nedílnou součástí každé objednávky a slouží jako záruční list. Pokud byl u zásilky vyplněn Záruční list, rovněž jej přiložte. Sériové číslo stroje se musí shodovat se sériovým číslem v Záručním listě, pokud nedošlo k jeho vymazání častým opotřebením stroje.

Připište případně také číslo svého účtu, budete-li si přát vrátit peníze.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku. Poškozené zboží Vám bude po dohodě vyměněno, nebo Vám budou vráceny peníze na uvedený bankovní účet. Záruční lhůta a reklamační řád se řídí obecně platnými právními předpisy.

 

 

8. Jaká je záruka?

Záruka je 24 měsíců (spotřebitel) nebo 12 měsíců (podnikatel), pokud výrobce nestanovil jinak.

 

9. Mohu v existující objednávce dělat změny?

ANO, změny lze v objednávkách dělat pouze telefonicky na čísle 558 441 348 nebo přes e-mail [email protected], a to pouze v případě, že zboží ještě nebylo vyexpedováno.

 

10. Smím zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit, pokud ještě zboží nebylo vyexpedováno. V ostatních případech se postupuje viz bod. 6. popř. bod 7.

 

11. Co mám dělat, pokud mi dorazila nekompletní zásilka?

Pokud jste obdrželi zásilku, která neobsahuje některou z potvrzených položek Vaší objednávky, prosíme, kontaktujte nás na čísle 558 441 348 nebo na e-mailu [email protected], kde s Vámi tento problém co nejrychleji vyřešíme.

 

12. Jaká je lhůta odpovědi po přijetí e-mailu zákazníka?

Na e-maily odpovídáme zpravidla ještě tentýž den od přijetí, nejdéle však do 3 pracovních dnů v rámci pracovní doby. Ve chvíli, kdy Váš e-mail dorazí např. v pátek v 18 hodin, odpovíme Vám nejdříve až následující pracovní den, tj. v pondělí.

 

Doprava zdarma

Při objednávce nad 5000 Kč doprava zdarma

Kamenná prodejna

Kamenná prodejna v centru Frýdku-Místku

Skladem

Skladem máme více jak 8142 kusů zboží

Zákaznická linka

Zákaznická linka k dispozici 5 dní v týdnu