Kategorie produktů

Rady při nákupu

Zde jsme pro vás připravili odpovědi na nejčastěji kladené otázky. Sekce je rozdělena na odpovědi týkající se rad k nákupu a odpovědi týkající se obecných dotazů.

 

 

1. Je nutná registrace u jednorázového nákupu, popř. i u opakovaného nákupu?

K Vašemu nákupu v našem e-shopu není potřeba žádná registrace, ať už se jedná o jednorázový nákup či opakovaný. Registrace se ale nemusíte obávat, v žádném případě pro Vás neznamená, že Vám automaticky budeme zasílat marketingové informace. O tom,  zda-li marketingové informace od nás budete případně dostávat, si rozhodujete výhradně sami před dokončením objednávky, a to bez ohledu na to, zda jste nebo nejste registrovaní. V našem podnikání bezvýhradně dodržujeme Zákon o ochraně osobních údajů.Registrace je pro Vás výhodná především pro sledování Vašich objednávek přímo ve Vašem účtě, které tam zůstávají uloženy nastálo. Avšak i neregistrovaní zákazníci od nás dostanou kompletní komunikační servis o průběhu objednávky od objednání po expedici zboží. Základní výhoda v registraci je při opakovaných nákupech, kdy nemusíte opakovaně vyplňovat svoje dodací údaje.
 

 

2. Co mohu získat registrací?

Jako registrovaný zákazník máte řadu výhod:
  • Vaše objednávky jsou uloženy ve Vašem uživatelském účtě, jsou Vám kdykoliv k dispozici
  • Můžete zjistit, jaké zboží jste již zakoupili a případně si tak k němu doobjednat další zboží, popř. příslušenství
  • Máte možnost dostávat e-mail s našima novinkama, připravovanými akcemi, slevy, výprodeji, atd
  • V případě námi vyhlášených akcí máte možnost získat další slevy nebo dárky zdarma

 

 


3. Jak si mohu objednat?

Pohodlně pomocí ikony košík nebo tlačítkem "koupit", popř. telefonicky. Vhozením zboží do košíku ještě nic neobjednáváte. Košík slouží jako schránka na zajímavé zboží. Zboží můžete později z košíku odstranit nebo změnit počet kusů.
 

 

4. Jak nakupovat?

Nakupovat můžete jako registrovaný i neregistrovaný zákazník. Po vložení zboží do košíku provedete objednávku zboží stisknutím tlačítka "Nakoupit" nebo můžete rovnou přejít do POKLADNY, klikněte na tlačítko „POKLADNA“ vpravo nahoře.

Nákup se skládá ze čtyř kroků:
  • V prvním kroku vyplníte své kontaktní údaje, kam Vám máme zboží doručit
  • V druhém kroku si vybere způsob platby a formu dodání zboží. Případně nám můžete napsat vaši poznámku k objednávce
  • Ve třetím kroku zkontrolujete správnost všech zadaných údajů
  • Potvrdíte objednávku
Tímto dojde k uložení a odeslání objednávky. Po odeslání objednávky Vám příjde automaticky námi vygenerovaný e-mail s potvrzením o přijetí objednávky (jedná se o informativní email). Poté vyčkejte na další zprávu, ve které Vás budeme informovat o dostupnosti zboží. Proto s platbou vyčkejte na potvrzení objednávky. Po zpracování Vaší objednávky Vám pošleme potvrzení o dostupnosti zboží a žádost o uhrazení částky, jedná-li se o platbu převodním příkazem. U platby na dobírku Vám zboží, které máme skladem, okamžitě odesíláme do druhého pracovního dne. Při platbě prosím uveďte variabilní symbol = číslo objednávky pro rychlejší identifikaci platby. Další e-mail, který od nás obdržíte, je informace o přijetí platby a odeslání zásilky.

 

 

Obecné dotazy

Níže najdete často kladené dotazy a k nim příslušné odpovědi. V případě, že nenajdete odpověď na Vaši otázku, prosím kontaktujte nás. Rádi Vám pomůžeme k úspěšnému nákupu k Vaší plné spokojenosti. Přejeme Vám příjemný výběr a nakupování.

1. Na co nezapomenout při objednávce?
  • Zkontrolujte prosím vždy, zda jste správně vybrali požadovaný výrobek a množství.
  • Zkontrolujte prosím také vždy své osobní údaje.
  • Pečlivě vyplňte údaje především v případě, kdy se Vaše fakturační adresa liší od adresy dodací.
  • Při platbě převodem z účtu vždy vyčkejte na výzvu k platbě.
  • Při osobním odběru vždy vyčkejte na výzvu k vyzvednutí

 

 


2. Jak je to s dopravou?
Doručíme zboží po celé ČR. Na výběr máte dvě přepravní společnosti:
  • PPL - doručení na adresu k zákazníkovi,
  • Česká Pošta - doručení na pobočku České Pošty a následně vyzvednutí zákazníkem.

 

 

3. Kdy můžu očekávat zásilku?

Veškeré objednávky se snažíme vyřídit v co nejkratší možné době. To znamená, máme-li zboží skladem, posíláme jej nejpozději do druhého pracovního dne od přijetí platby na náš účet nebo u platby na dobírku do druhého pracovního dne po přijetí objednávky.

Zásilky odesíláme buď přepravní službou PPL, nebo Českou Poštou, dle toho, kterou si zákazník sám vybral. U PPL je garantovaná dodací lhůta do druhého pracovního dne od data podání přímo na adresu zákazníka. Pokud jste při objednání vyplnili správně Vaši e-mailovou adresu společně se svým telefonním číslem, obdržíte před dodáním od každého přepravce informativní zprávu o termínu doručení.

U České Pošty je balík doručen na příslušnou pobočku České Pošty, obvykle také do druhého pracovního dne po podání. Poté následuje osobní vyzvednutí zákazníkem na pobočce České pošty, kdy k tomu byl vyzván.

Stane-li se Vám, že balík nedorazí do 3 pracovních dnů, obraťte se na Vámi vybranou přepravní službu a dle čísla balíčku zjistíte, kde se momentálně Vaše zásilka nachází. Sledovat balík můžete také elektronicky již hned po odeslání námi na Vámi vybranou přepravní službu na adrese:

  • PPL: sledování balíku ZDE.
  • Česká Pošta: sleduj zásilku ZDE.

 


4. Máte osobní odběr?

Ano, ve Frýdku-Místku máme „kamennou“ prodejnu. Více informací najdete: Kontakty - osobní odběr.

 

5. Co mám dělat, pokud jsem v nabídce Vašeho E-shopu nenalezl hledané zboží?

Pokud jste v naší nabídce nenašli hledaný produkt, obraťte se s dotazem přes poptávkoý formulář.

 

6. Můžu vrátit zboží bez udání důvodu?

Kupující má právo podle §53 ods. 7 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zásilky a to písemně buď na sídlo společnosti nebo elektronickou cestou na adresu: e-shop@simonfm.cz. Na vrácení zboží ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu má zákazník právo vždy, pokud kupuje věc přes internet. Vrátit bez udání důvodu lze nové zboží, které je v původním obalu. Zboží zasílá odběratel na vlastní náklady doporučeně na adresu dodavatele. Poté jsou mu vráceny peníze za zboží (bez poštovného).

 

7. Jak můžu vyřídit reklamaci?
Na veškeré námi nabízené zboží se vztahuje záruka 24 měsíců, pokud výrobce nestanovil jinak. Pro podrobné informace klikněte prosím na tento odkaz: zde.

Postup při reklamaci :
Informujte nás o reklamaci emailem.

Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu, popř. po dohodě na adresu autorizovaného servisu

Do zásilky uveďte důvod reklamace, ideálně podrobný popis závady a variabilní symbol své objednávky a přiložte doklad o koupi, který je nedílnou součástí každé objednávky a slouží jako záruční list, pokud byl u zásilky vyplněn také Záruční list, přiložte jej také. Sériové číslo stroje se musí shodovat se sériovým číslem v Záručním listě, pokud nedošlo k jeho vymazání častým opotřebením stroje.

Připište případně také číslo svého účtu, budete-li si přát vrátit peníze.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku. Poškozené zboží Vám bude po dohodě vyměněno, nebo Vám budou vráceny peníze na účet. Záruční lhůta a reklamační řád se řídí obecně platnými právními předpisy.

 

 

8. Jaká je záruka?

Záruka je 24 měsíců, pokud výrobce nestanovil jinak.

 

9. Mohu v existující objednávce dělat změny?

ANO, změny lze v objednávkách dělat pouze telefonicky na čísle 558 441 342 nebo přes email e-shop@simonfm.cz a to pouze v případě, že zboží ještě nebylo vyexpedováno.

 

10. Smím zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit v případě, když zboží ještě nebylo vyexpedováno. V ostatních případech se postupuje viz bod. 6. popř. bod 7.

 

11. Co mám dělat, pokud mi dorazila nekompletní zásilka?

Pokud jste obdrželi zásilku, která neobsahuje některou z potvrzených položek Vaší objednávky, prosím kontaktujte nás na čísle 558 441 342 nebo na e-shop@simonfm.cz, kde s Vámi tento problém co nejrychleji vyřešíme.

 

12. Jaká je lhůta odpovědi po přijetí mailu zákazníka?

Na e-maily odpovídáme zpravidla ještě ten den od přijetí, nejdéle však do 3 pracovních dnů v rámci pracovní doby. Ve chvíli, kdy Váš email dorazí např. v pátek v 18:00hod, odpovíme Vám nejdříve až následující pracovní den, tj. v pondělí.

 

Doprava zdarma

Při objednávce nad 6000 Kč doprava zdarma

Kamenná prodejna

Kamenná prodejna v centru Frýdku-Místku

Skladem

Skladem máme více jak 3796 kusů zboží

Zákaznická linka

Zákaznická linka k dispozici 5 dní v týdnu