Kategorie produktů

Rady při nákupu

Zde jsme pro vás připravili odpovědi na nejčastěji kladené otázky. Sekce je rozdělena na odpovědi týkající se rad k nákupu a na obecné dotazy.

 

 

1. Je nutná registrace u jednorázového nákupu, popř. i u opakovaného nákupu?

K Vašemu nákupu v e-shopu, ať už se jedná o jednorázový nákup či opakovaný, není potřeba žádné registrace. Pokud byste se rozhodli pro registraci, nemusíte se obávat, že Vám automaticky budeme zasílat marketingové informace. O tom,  zdali od nás obchodní nabídky budete odebírat, rozhodujete výhradně sami před dokončením objednávky, a to bez ohledu na to, zda jste nebo nejste registrovaní. Ujišťujeme Vás, že bezvýhradně dodržujeme Zákon o ochraně osobních údajů a Vaše registrační údaje jsou u nás v bezpečí. Registrace je výhodná především pro sledování objednávek přímo ve Vašem účtu, kde zůstávají bezpečně uloženy. Pokud byste však do 1 roku od registrace neprovedli žádnou objednávku, budou po této lhůtě smazány. Ovšem i neregistrovaní zákazníci od nás dostanou kompletní komunikační servis o průběhu objednávky od objednání po expedici zboží. Základní výhoda v registraci je při opakovaných nákupech, kdy nemusíte opakovaně vyplňovat své dodací údaje.

 

 

2. Jaké výhody plynou z registrace?

Jako registrovaný zákazník máte řadu výhod:
  • Vaše objednávky jsou uloženy ve Vašem uživatelském účtě, jsou Vám tak kdykoliv k dispozici
  • můžete zjistit, jaké zboží jste již zakoupili a případně si k němu doobjednat další zboží, popř. příslušenství
  • máte možnost dostávat e-mail s našimi novinkami, připravovanými akcemi, slevami, výprodeji, atd.
  • v případě námi vyhlášených akcí máte možnost získat další slevy nebo dárky zdarma

 

 


3. Jak si mohu objednat?

Pohodlně pomocí ikony košík nebo tlačítkem "koupit", popř. telefonicky. Přidáním zboží do košíku ještě nic neobjednáváte, protože slouží pouze jako schránka na zboží, které vás zajímá. Později ho, v případě potřeby, můžete z košíku odstranit nebo změnit počet kusů.
 

 

4. Jak nakupovat?

Nakupovat můžete jako registrovaný i neregistrovaný zákazník. Po vložení zboží do košíku provedete objednávku zboží stisknutím tlačítka "Nakoupit" nebo můžete rovnou přejít do POKLADNY kliknutím na tlačítko „POKLADNA“ vpravo nahoře.

Nákup se skládá ze čtyř kroků:
  • v prvním kroku si vyberete způsob platby a formu dodání zboží, případně nám můžete napsat poznámku k objednávce
  • ve druhém kroku vyplníte své kontaktní údaje, kam Vám máme zboží doručit
  • ve třetím kroku zkontrolujete správnost všech zadaných údajů
  • potvrdíte objednávku
Tímto dojde k uložení a odeslání objednávky. Po odeslání objednávky Vám příjde automaticky vygenerovaný e-mail s potvrzením o přijetí objednávky (jedná se o informativní zprávu). Poté vyčkejte na další e-mail, ve kterém Vás budeme informovat o dostupnosti zboží. Právě proto s platbou vyčkejte až na potvrzení objednávky. Po jejím zpracování Vám pošleme potvrzení o dostupnosti zboží a žádost o uhrazení částky, jedná-li se o platbu příkazem k převodu. U platby na dobírku Vám zboží, které máme skladem, okamžitě odesíláme do druhého pracovního dne. Při platbě, prosím, uveďte variabilní symbol = číslo objednávky pro rychlejší identifikaci platby. Další e-mail, který od nás obdržíte, je informace o přijetí platby a odeslání zásilky.

 

 

Obecné dotazy

Níže najdete často kladené dotazy a k nim příslušné odpovědi. V případě, že nenajdete odpověď na Vaši otázku, prosím kontaktujte nás. Rádi Vám pomůžeme k úspěšnému nákupu a plné spokojenosti. Přejeme Vám příjemný výběr a nakupování.

1. Na co nezapomenout při objednávce:
  • zkontrolujte, prosím, vždy, zda jste správně vybrali požadovaný výrobek, množství a v neposlední řadě i své osobní údaje
  • pečlivě vyplňte údaje především v případě, kdy se Vaše fakturační adresa liší od adresy dodací
  • při platbě převodem z účtu vždy vyčkejte na výzvu k platbě
  • při osobním odběru vždy vyčkejte na výzvu k vyzvednutí

 

 


2. Jak je to s dopravou?
Doručujeme zboží po celé ČR. Na výběr nabízíme dvě přepravní společnosti:
  • PPL - doručení na adresu k zákazníkovi
  • Česká Pošta - doručení na adresu nebo pobočku České Pošty, kde je možné ji následně vyzvednout zákazníkem

 

 

3. Kdy můžu očekávat zásilku?

Veškeré objednávky se snažíme vyřídit v co nejkratší možné době. To znamená, máme-li zboží skladem, odesíláme nejpozději do druhého pracovního dne od přijetí platby na náš účet nebo u platby na dobírku do druhého pracovního dne po přijetí objednávky.

Zásilky odesíláme přepravní službou PPL nebo Českou Poštou dle toho, kterou službu si zákazník sám vybral. U PPL je garantovaná dodací lhůta do druhého pracovního dne od data podání přímo na adresu zákazníka. Pokud jste při objednání vyplnili správně Vaši e-mailovou adresu společně se svým telefonním číslem, obdržíte před dodáním od přepravce Česká pošta informativní zprávu o termínu doručení.

U České Pošty je balík obvykle doručen, v případě, že si to zákazník přeje, na příslušnou pobočku České Pošty rovněž do druhého pracovního dne po podání. Poté následuje osobní vyzvednutí zákazníkem, kdy k tomu bude Českou poštou vyzván.

Stane-li se Vám, že balík nedorazí do 3 pracovních dnů, obraťte se, prosím, na Vámi vybranou přepravní službu, kdy dle čísla balíčku zjistíte kde se Vaše zásilka nachází. Sledovat balík můžete také elektronicky ihned po podání zásilky Vámi vybrané přepravní společnosti na adrese:

  • PPL: sledování balíku ZDE.
  • Česká Pošta: sleduj zásilku ZDE.

 


4. Upřednostňujete osobní odběr?

Ano, ve Frýdku-Místku máme „kamennou“ prodejnu. Více informací najdete: Kontakty - osobní odběr.

 

5. Co mám dělat, pokud jsem v nabídce Vašeho E-shopu nenalezl hledané zboží?

Pokud jste v naší nabídce nenašli hledaný produkt, obraťte se s dotazem přes poptávkoý formulář.

 

6. Můžu vrátit zboží bez udání důvodu?

Kupující má právo podle §53 ods. 7 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zásilky a to písemně buď na sídlo společnosti nebo elektronickou cestou na adresu: e-shop@simonfm.cz. Na vrácení zboží ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu má zákazník právo vždy, pokud kupuje věc přes internet. Vrátit bez udání důvodu lze nové zboží, které je v původním obalu. Zboží zasílá odběratel na vlastní náklady doporučeně na adresu dodavatele. Poté jsou mu vráceny peníze za zboží (bez poštovného).

 

7. Jak můžu vyřídit reklamaci?
Na veškeré námi nabízené zboží se vztahuje záruka 24 měsíců, pokud výrobce nestanovil jinak. Pro podrobné informace klikněte prosím na tento odkaz: zde.

Postup při reklamaci :
Informujte nás o reklamaci emailem.

Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu, popř. po dohodě na adresu autorizovaného servisu

Do zásilky uveďte důvod reklamace, ideálně podrobný popis závady a variabilní symbol své objednávky a přiložte doklad o koupi, který je nedílnou součástí každé objednávky a slouží jako záruční list, pokud byl u zásilky vyplněn také Záruční list, přiložte jej také. Sériové číslo stroje se musí shodovat se sériovým číslem v Záručním listě, pokud nedošlo k jeho vymazání častým opotřebením stroje.

Připište případně také číslo svého účtu, budete-li si přát vrátit peníze.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku. Poškozené zboží Vám bude po dohodě vyměněno, nebo Vám budou vráceny peníze na účet. Záruční lhůta a reklamační řád se řídí obecně platnými právními předpisy.

 

 

8. Jaká je záruka?

Záruka je 24 měsíců, pokud výrobce nestanovil jinak.

 

9. Mohu v existující objednávce dělat změny?

ANO, změny lze v objednávkách dělat pouze telefonicky na čísle 558 441 342 nebo přes email e-shop@simonfm.cz a to pouze v případě, že zboží ještě nebylo vyexpedováno.

 

10. Smím zrušit objednávku?

Objednávku lze zrušit v případě, když zboží ještě nebylo vyexpedováno. V ostatních případech se postupuje viz bod. 6. popř. bod 7.

 

11. Co mám dělat, pokud mi dorazila nekompletní zásilka?

Pokud jste obdrželi zásilku, která neobsahuje některou z potvrzených položek Vaší objednávky, prosím kontaktujte nás na čísle 558 441 342 nebo na e-shop@simonfm.cz, kde s Vámi tento problém co nejrychleji vyřešíme.

 

12. Jaká je lhůta odpovědi po přijetí mailu zákazníka?

Na e-maily odpovídáme zpravidla ještě ten den od přijetí, nejdéle však do 3 pracovních dnů v rámci pracovní doby. Ve chvíli, kdy Váš email dorazí např. v pátek v 18 hodin, odpovíme Vám nejdříve až následující pracovní den, tj. v pondělí.

 

Doprava zdarma

Při objednávce nad 4500 Kč doprava zdarma

Kamenná prodejna

Kamenná prodejna v centru Frýdku-Místku

Skladem

Skladem máme více jak 3103 kusů zboží

Zákaznická linka

Zákaznická linka k dispozici 5 dní v týdnu